woensdag 27 november 2013

Engel zonder vleugels

Als een engel zonder vleugels daalde je bij me neer.
Door jou vond ik mijn leven en liefde weer.
Honderdduizend vlinders vliegen door mijn hoofd.
Weet dat ik nooit in engelen heb gelooft.

Jij moet wel zijn door iemand zijn gezonden.
Ik geloof niet dat ik je zomaar heb gevonden.
Alles in dit leven is zeker met een reden.
Dus volg ik de trap naar je hart, trede voor trede.

Zonder te weten hoever ik nog moet.
wandel ik naar boven, voet voor voet.
Met een gevoel wat onbeschrijflijk is.
Let ik op dat ik geen trede mis.

Als een engel zonder vleugels fladder je in het rond.
Mijn hoofd in de wolken maar voeten op de grond.
Denk ik steeds aan je stralende lach.
Die dit veroorzaakte toen ik je zag.

Je stem klinkt nog na in mijn gedachten
Ik zal niet te veel verwachten
Maar ik voel me enorm goed
Met alles wat jij met me doet

Ik laat je toch merken wat je voor me betekent
Wetend dat alles meevalt als je nergens op rekent















Geen opmerkingen: