vrijdag 6 december 2013

Lieve Merel

Jouw verdriet doet mij zo'n pijn
Ik zou het voor je willen dragen
Je doet zo groot maar voelt je soms zo klein
Het maalt maar in je koppie met 100 duizend vragen

Je zegt ik ben zo moe in mijn hoofd
En kan het even niet meer aan
Ik hoop dat jij mij geloofd
dat ik je niet in de kou laat staan

Ik zal je troosten bij je verdriet
Zal begrip hebben voor wat jij vindt
Ook al help dat soms ook niet
Weet dat je wordt bemind

Volg je hart en stel het weer open
Put energie uit positieve mensen
Ga voor je leven en blijf hopen
Dan heb je niet veel meer te wensen

Zet de knop om en ga weer leven
Sommige dingen verander je niet
Laat ons je onze liefde geven
En ondersteunen in je verdriet

Het leven is soms heel oneerlijk en gemeen
Laat het rusten en accepteer het maar
Je kunt je vergissen in sommigen om je heen
Maar wij staan altijd voor je klaar

XX - Ik hou van jou


Geen opmerkingen: